Picasso i Scratch

desembre de 2015 Sant Gervasi
0 Comentaris
Temporització
6-10 sessions
Metodologia(s)
Aprenentatge per projectes
0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Síntesi de la proposta

Crear un passeig virtual de l'Scratch per diferents quadres del Pablo Picasso. Treballem amb Scratch la programació i les seqüències lògiques.

Objectius

  • Iniciar en el llenguatge de programació utilitzat les diferents ordres per realitzar els reptes proposats.
  • Iniciar en el treball en equip posant-se d'acord en cadascuna de les funcions de tots els membres de l'equip.
  • Crear una història amb l'Scratch JR utilitzant els diferents blocs que proporciona l'App.

Pas a pas (seqüència d'activitats)

  1. Introducció de l'Scratch JR. Primers passos. Explicació del que és i què podem fer amb ell.
  2. Treballem amb targetes. S'han fet unes targetes on els alumnes han de crear uns escenaris amb unes ordres determinades, però on els nens han d'investigar els blocs per saber quins han d'ulititzar per realitzar el repte que se'ls hi proposa. (les targetes són 8 amb diferents reptes)
  3. Crear el seu propi escenari i el seu personatge.
  4. Crear diferents escenaris amb dos personatges.
  5. Buscar 3 quadres de Picasso i fer que l'Scratch salti d'un quadre a l'altre. Apartir d'aquesta activitat el treball és farà en parella per tal de fomentar el treball col·laboratiu.
  6. Buscar solució al repte que se'ns ha plantejat al no poder incorporar escenaris nous al Scratch JR.
  7. Crear una petita història al voltant del personatge i els quadres.
  8. Realitzar el vídeo amb la història que cada alumne ha creat.

Autor

Ana Padilla

Ana Padilla

Sant Gervasi

Apps

Tecnologies Emprades

iOS

Paraules Clau

Scratch JR
Cicle Inicial
Programació

Observacions

No disponible...

Referències


0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Comentaris

Sigues el primer a comentar aquesta experiència


per escriure el teu comentari