Gimcana amb codis QR

maig de 2015 Escola Marià Fortuny
0 Comentaris
Temporització
3-5 sessions
Metodologia(s)
Aprenentatge cooperatiu
0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Síntesi de la proposta

Els alumnes de 6è generen un joc de pistes similar a una gimcana que portarà els alumnes de Cicle Mitjà per les diferents zones de l'escola. Un cop fetes les pistes, generen un codi QR per cada una, imprimeixen els QR i els col·loquen en els diferents espais del centre. Quan els alumnes de Cicle Mitjà completin tot el recorregut, trobaran un enigma que els permetrà trobar una recompensa.

Objectius

  • Aprendre a generar codis QR
  • Aprendre a utilitzar l'aplicació I-nigma per a llegir codis QR
  • Crear un itinerari amb pistes que portin a cada punt.
  • Aprendre a mou.re's adecuadament per l'escola.

Pas a pas (seqüència d'activitats)

  1. Els alumnes de 6è generen un joc de pistes similar a una gimcana que portarà els alumnes de Cicle Mitjà per les diferents zones de l'escola.
  2. Un cop fetes les pistes, generen un codi QR per cada una,
  3. Imprimeixen els QR i els col·loquen en els diferents espais del centre.
  4. Quan els alumnes de Cicle Mitjà completin tot el recorregut, trobaran un enigma que els permetrà trobar una recompensa. En aquesta ocasió, la recompensa era 1/2 hora de joc lliure a l'aula d'informàtica

Observacions

Els alumnes de 6è van realitzar la seva activitat en 2 sessions i els alumnes de Cicle Mitjà, en 1 sessió.

0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Comentaris

Sigues el primer a comentar aquesta experiència


per escriure el teu comentari