Escape Room Frankenstein

març de 2019 Tecnos
0 Comentaris Experiència participant MLA 2020
Temporització
1-2 sessions
Metodologia(s)
Aprenentatge basat en el joc
Aprenentatge per projectes
Resolució d'exercicis i problemes
Aprenentatge cooperatiu
Aprenentatge basat en el joc
0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Síntesi de la proposta

Es tracta d'una Escape Room que conclou el tema de l'electricitat a cinquè de primària i que va lligada amb la lectura de la novel·la de Mary Shelley.

Objectius

  • Joc cooperatiu, pensament estructurat i lògic, ús de les TAC aplicades.

Pas a pas (seqüència d'activitats)

  1. Escape Room ambientada en la novel·la Frankenstein en la que els alum@s es veuran transportats en el temps i es trobaran el laboratori d'en Víctor Frankenstein, a les fosques i hauran de resoldre (per equips, que no poden romandre al laboratori més de tres minuts) els distints reptes i poder aturar el compte enrere que hi ha projectat a la pissarra. Els diferents enigmes que vagin resolent els aniran donant un codi binari que serveix per activar la capsa secreta i trobar el codi que atura el comptador. Es preveu a una sola sessió de joc que lliga amb sis sessions anteriors centrades en el coneixement de l'electricitat i els circuits i la lectura de la novel·la.

Autor

Xavier Sans

Xavier Sans

Tecnos

Tecnologies Emprades

Android,Chrome

Paraules Clau

Frankenstein
Escape Room

Observacions

No disponible...


0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Comentaris

Sigues el primer a comentar aquesta experiència


per escriure el teu comentari