Inclusió Digital

octubre de 2018
0 Comentaris Experiència participant MLA 2019
Matèria
Tecnologia
Temporització
6-10 sessions
Metodologia(s)
Aprenentatge basat en el joc
0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Síntesi de la proposta

Com l'aula multimèdia i les propostes de Code.org ajuden en la inclusió de nois amb distròfia muscular

Objectius

  • Pensament Computacional
  • Inclusió en grup classe
  • Interacció grupal

Pas a pas (seqüència d'activitats)

  1. L'activitat a l'aula s'ha adaptat per a què un alumne amb distròfia greu pugui aprendre a programar amb code,
  2. Al principi gràcies al sistema de treball grupal que ofereix code, permeten fer activitats per parelles i interactuant junts. Aquest ha sigut el gruix de l'activitat, que ha permés més inclusió.
  3. També hem fet algunes activitats amb el seu sensor òptic, per donar autonomia

Autor

Judith Dugo

Judith Dugo

Institut Joaquim Rubió i Ors

Tecnologies Emprades

Scratch

Paraules Clau

pensament computacional
INCLUSIÓ

Observacions

És una proposta molt concreta per a poder incloure alumnes amb dificultats motrius, però ha sigut molt útil i molt motivador per a tots nosaltres.

Referències


0 | Et sembla útil l'experiència?
0

Comentaris

Sigues el primer a comentar aquesta experiència


per escriure el teu comentari